Sunday, 27 November 2016

TIPS MANUSIA BERSYUKUR
=======================

Perasan tak, kita ni selalu sangat mengeluh dengan semua benda. Susah sikit mengeluh. Konon dugaan tu di luar kemampuan kita kan? Senang sangat pun mengeluh. Konon tak adventure pulak. Takde cabaran. Jadi hidup ni macam tak syok pulak. Smooth sangat perjalanan ni.


Tanpa kita sedar, kita dah jadi manusia yang TAK TAHU BERSYUKUR!

Nak jadi manusia bersyukur, bukan senang kalau tak kena caranya.

Ni mama kongsikan 1 tips untuk jadi manusia bersyukur.

Mudah je caranya. Cuma ambik pen dan kertas, atau smartphone.

Tuliskan semua nikmat yang telah Allah kurniakan kepada kita. 


Insha-Allah cara ni akan mendidik kita menjadi lebih bersyukur.

Senang ke Senang?

No comments:

Post a Comment